F ∞ Teen☆Finite

bola sepak MALAYSIA!!!

Jul 29, 2011 | Friday, July 29, 2011 | 0 comments


Malaysia kalah. 6-4.

First time saya rasa down gila bila kalah kali nie. Kalah dengan Singapura yang banyak kerenah tuhh. Haiihh, kalau saya ada kat situ, mahuu aje saya lepuk pemain-pemain Singapura yang lembik tuhh. Sikit sikit jatuh. Lembik gila!! Lepas tu buang masa pulak nak kena angkut diorang keluar padang.


Taktahuu nak main, tak payahh lahh main. BENCI gila kot dengan pemain Singapura yang lembik tak ada tulang tuhh. Gol keeper diorang pon bengong. Dok lengah-lengah masa jugak. Memang coach diorang ajar macam tuhh ke? Konon-konon sakit kepala tapi pengadil tak layan. Weh, ingat awak sorang saje ke kat tengah padang tu yang perlu pengadil nak kena perhati? 


Memang saya pangkahh dulu lahh Singapura nie. Dahh lahh pemain import aje ramai. Bagi kewarganegaraan pon awak tu tetap rakyat asing. Tak ada ketulenan langsung. Harap pemain import aje dok sumbat gol. Huhh!


Tak kisahh lahh walaupun Malaysia kalahhh. Saya tetap sokong Malaysia. Safee Sali memang terbaekk lahh. Khairul Fahmi pon bagus. Semua lah bagus. Yang kena kad merah tu pon saya salute jugak. Lain kali hentam ja pemain yang dok buat lembik kat tengah padang tuhh. Sotong!


Apa apa pon, saya memang bangga dengan Skuad Malaysia. TAHNIAHH!! Saya tak kisah pon hilang suara sebab bertempik bila tengok bola tadi. ;D



MALAYSIA TETAP THE GREATEST BAGI AKU!


                   p/s: Mintak maaf lahh. Entry nie memang agak kasar sikit ayatnya. 
Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)