F ∞ Teen☆Finite

ceramah!!!

Jul 23, 2011 | Saturday, July 23, 2011 | 0 comments


assalamualaikum dan salam sejahtera semua !!!

hari ni pukul 7.30 pagi hingga 2 petang..
saya dengar ceramah!!!
telinga saya nak dekat terkoyak dengar ceramah(letih nak dengar)..
tapi memang best lah ceramah ..
sebab penceramah nyer sangat sporting..
hehehe.
sampai menangis saya dengan kawan saya....
nak tunggu 2 petang tu macam 200 tahun....
penat duduk lama sangat....

budak2 ni semua lepas makan mulut bising sangat..
macam baru lepas makan tongkeng ayam..
padahal makan mihun goreng....
cikgu semua marah sebab budak2 ni macam x hormat dengan penceramah...
cikgu sampai nak lempang kami semua...
nasib baik cikgu saya seorang yang baik...
jadi beliau tak jadi lempang...
sebenarnya saya pun kesian dekat penceramah2 yang datang...

paling saya kesian dengan encik yang menaja kursus ceramah tu..
budak2 ni semua x dengar pun beliau cakap pasal apa...
biasa lah..masa tu dah nak dekat balik...
(termasuk lah saya...hehehe.tapi saya dengar lah jugak ceramah tu dengan kawan saya)
geram jugak dekat budak2 ni...
tapi..nasib baik saya bukan cikgu..
kalau tak..dah lama saya baling diorang dekat atas bumbung...
hehehe.





Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)