F ∞ Teen☆Finite

gembira???

Jul 29, 2011 | Friday, July 29, 2011 | 0 comments


asalamualaikum semua....

Kenapa saya bolehh rasa gembira macam nie?? 
Saya rasa gembira pulak orang panggil saya 'M_ _ _ _ _ _ _ _ _' .
00hh tidak ! 
Adakah saya sudah mulai suka pada dia?
 Tolong lahh jangan..!
 Nanti ramai akan marah kalau saya suka dia. Maafkan saya. 

Kenapa bolehh ada perasaan macam nie? 
Aduyaiiihh! Susah lahh nanti nak belajar.
 Tolong lindungi daku ya ALLAH daripada perasaan nie..
AMIN!!!

Alahh...
Macam mane ni???
Nanti ramai yang benci kat saya....
Diorang mesti cakap khianati kawan sendiri....
Saya TAK MAHUU!!!

Lepas tuhh malu nak bergaul dengan dia....
Nanti dia perasan macam mana???
Dahh lahh ramai orang cakap saya nie 'playgirl'..
Untuk pengetahuan semua readers...
SAYA BUKAN PLAYGIRL TAHUU!
Semua orang salah anggap....
Bencinyee! ><




Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)