F ∞ Teen☆Finite

hang out with best friends!!!

Jul 30, 2011 | Saturday, July 30, 2011 | 0 comments




aktiviti aku hari nie sangat best!
tapi belah pagi,...
tak best sebab kena tolong emak memasak untuk jual dekat karnival SKFPT!!
masa dekat sana..
saya jumpe ramai kawan lame...!!!!
best tak terhingga lahh katenyer!

lepas tuhh saya pegi jalan-jalan...
saya jumpa tuut tuut tuut 2 orang.
gembira nya dalam hati!!
hehehe.
tapi..bila dahh jumpe..
maluu nak tanya khabar lahhh pulak....
potong lahh!!

lepas tuhh....
saya,nabila,sofia and soleha hang out pergi marrybrown...
masa dekat situ..banyak pulak kerenah kiteorang...
nak ambil gambar lahh...
terjatuhh straw lahh.
ini lahh..itu lahh...!
tapi saya yang paling banyak karenah...
pape aje saya ni....

banyak lahh jugak kiteorang bergambar...
hehehe.
banyak sangat posing....
kiteorang bergambar guna encet soleha and nabila...
nak gune encet saya,memory dahh full...
bersakan ambil gambar dekat mb..

saya pulak beli jam G-SHOCK dua!!!
satu warna putih merah...
lagi satu warna hitam....
smart!!!(tak tahuu malu memuji diri sendiri)
banyak lagi terjadi...
tapi penat nak tulis...
oke,assalamualaikum!!! (:




nabila dan saya!! hehehe.


saya lagii dan sofia!

nabila and soleha...

saya lagii-lagii dan sofia...!

saya lagii-lagii dan lagi dan soleha..^^

kamii kawan!!!


p/s: banyak sangat gambar saya masa nie.....asyik nak snaping aje. HAHAHA.





Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)