F ∞ Teen☆Finite

hari yang memboringkan...

Jul 24, 2011 | Sunday, July 24, 2011 | 0 comments


assalamualaikum semua!!!
awak semua nak tahuu kenapa post saya hari ni tajuknyer...
HARI YANG MEMBORINGKAN...
sebab esok sekolah,...
kerja sekolah sangat malas nak buat...
hari ni sudahh lahh saya puasa....
penat..kena basuh tandas lahh...buat itulahh..ini lahh...
semua kena!!! hehehe.

hari selasa ada ujian segak untuk orang yang tak hadir..
and budak menengah atas..!! 
takk mahuu!!! ><
mesti MALUU!!!
isshh!saya ni tak habis-habis dengan malu saya...
sudahh lahh semalam saya malu jugak...
sebab terduduk dekat atas seorang budak lelaki dakat dalam mall !!!
[umur dia kira-kira 20 an.]
malu sangat masa tu...
dah lah ramai orang,...semua orang tengok...
trsangat maluu!!tak pernahh terjadi dalam hidup saya selama ni...
terima je lah....nasib baik dia tak kata apa-apa...
dia cuma cakap 'awak tak apa-apa??'
saya kata 'saya x apa-apa..minta maaf..'
lagi maluu!!!saya memang lahh x apa-apa..
sebab saya dekat atas riba dia..
die kena hempap dengan saya...
haiihhhh~ ni lah sebab orang yang x tengok sekeliling...

p/s: kalau lahh masa bolehh patah balik..saya akan ubah keadaan ><
Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)