F ∞ Teen☆Finite

botak ~

Aug 15, 2011 | Monday, August 15, 2011 | 0 comments



hyep ! hari nie awak semua nak tahuu tak?? hari nie(aug 15 2011) hari yang sangat bersejarah untuk saya and sofia...nak tahuu kenapa??? hehehe. (lihat selanjut nye !)

budak lelaki sudah masuk kelas ....

saya : yeah3~ budak BO da datang !!!
sofia : kah-kah-kah !
tiba-tiba,budak BO pusing belakang and....tolak meja kuhhh hingga terkena perut saya yang sedang kesakitan....saya terus tergamam...!(rase nak menangis pun ade jugak sebab tengah kesakitan )
BO  : kau apesal ?? aku tahuu laa aku lari,jadi tak payah lahhh !! 
saya : ishh kau nie !
belum sempat saya menghabiskan ayat....tiba-tiba.....
sofia: kau apesal pulak?? nak cari gaduhh? 
BO : kau nie...nak mati laa pagi-pagi !
sofia : suke hati aku la! aku....
sofia belum sempat habiskan ayat yang ingin dia curahkan.....tapi bende lain yang telah dicurah dulu.... PANGGG!! iaitu PELEMPANG !!!! ( tidak ke sedikit tak baik ye perbuatannye)
sofia:kau apesal pulak ? sampai lempang aku?
BO : tuh baru sikit.. aku boleh buat lagi banyak la ! kau nak aku tumbuk kau?

sofia dah mule menangis....saya tolong lahh jugak bantu die keringkan air mata...huhu.sebenarnye budak BO tuhh baru clash dengan makwe die lepas tuhh kena botakkan rambut sebab fly asrama ..tuhh uang emo sikit..kiteorang mana laaa tahu....kalau daa tahuu,kiteorang tak kan punye buat macam tuhhh ..kiteorang sebenarnya nak acah-acah aje pagi yang cerah macam tuhhh.... and  at least kalau tengah bad mood pun tak payah laaa sampai anak prang pun kau nak tibai ! kalau lahh perut saya and pipi sofia die nak tolong ganti tak ape laa jugak ~ 


p/s : kisah benar yang berlaku hari nie....( jangan lakukan nie die sekolah atau dimana anda berada.. kah-kah-kah ~)



Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)