F ∞ Teen☆Finite

ciri budak gedik..

Aug 2, 2011 | Tuesday, August 02, 2011 | 0 comments




hari nie saya nak bagitahuu anda tentang ciri-ciri budak gedik tahap MELAMPAU!!

1) Kalau dekat tapak perhimpunan tuHH , time cikgu tengah bagi announcement korang mesti buat bising dekat belakang .. Gelak kuat-kuat , ataupun 'boo' cikgu disiplin yang tengah bercakap di depan .. Kalau pengawas suruh korang diam ataupun beratus dalam barisan , korang tengking balik pengawas tu .. Berlambak tahuu pompuan gedik dekat sekolah saya.


2) Pakai tudung singkat , kain "banjir" , pakai celak tebal-tebal * perasan hot la tuhh * , pakai baju macam sarung nangka "ketat" , stoking pendek dan bla bla bla yang macam budak gedik dekat sekolah korang selalu buat .. Kalau cikgu tanya kenapa pakai celak korang jawab , " Amalan sunat la cikgu" .. Palehotak hang .. Banyak lagi amalan-amalan sunat yang korang boleh buat .. Solat tahajjud ke , puasa setiap hari khamis dengan Isnin ke .. Solat pun tak penuh , ada hati pulak nak buat amalan sunat .. Peerah .. Bila cikgu tanya kenapa pakai tudung pendek ? Korang jawab yang pagi tadi tudung kena sambal belacan or yang seumpama dengannya .. Padahal hari-hari korang pakai tudung pendek ..




3) Conteng dinding dekat tandas .. Saya rasa sekolah saya punya tandas dah tak serupa tandas .. Dinding penuh dengan bahasa-bahasa yang tak baik , lepas geram ( benci dengan pengawas tulis dekat dinding , tak puas hati dengan cikgu disiplin conteng dinding, gaduh dengan balak lepas geram dekat dinding .. kalo ye pun korang ni fakir miskin lepaslah geram dekat atas pasir ke .. senang nak padam .. ) , tanda persahabatan ( kalo ye pun best friend forever , tulislah nama korang dekat pokok ke , beli barang yang ada sentimental value ke .. ni tulis nama dekat tandas .. Tak terasa hina ke persahabatan korang tu ? ) , tanda percintaan ( contohnya , I LOVE YOU _____ ! You are Mine .. Kalau cinta tahap melampau pun , tulislah nama pasangan korang tu dalam hati , cukuplah .. Ni disebabkan perasaan cinta korang terhadap pasangan korang tu , dinding tandas yang jadi mangsa .. ) ..


  4) Jalan goyang bon*o* .. Korang mesti terasa kan ? Sebab memang wajib perempuan gedik jalan macam tu .. Kononya nak buat free show .. Iyalah , nak mintak jadi model ketinggian tak cukup .. Jadi catwalk dekat kaki lima sekolah pun jadilah ..

5) Jerit kuat-kuat .. Dekat blok Form 2 , bersepah lahh budak-budak perempuan yang jadi pontianak .. Menggilai mengalahkan hantu yang dalam cerita PUAKA NIYANG RAPIK .. Sebab tu la , cikgu BI saya cakap , kalau nak buat cerita hantu , hantu tu mesti perempuan .. Korang tak rasa pelik ke kalau suara hantu guna suara lelaki ?? Hahaha .. Tak sesuai langsung .. Budak gedik dekat sekolah saya , menjerit sampai orang yang dekat pejabat tu dengar kot .. Apa yang nak di banggakan sangat ? Korang nak lawan vocal Ning Baizura ke ?


6) Mencarut ! Saya pun heran .. Memang adat ehh zaman sekarang ni orang mencarut .. Style ke ? Bila saya dengar budak-budak yang umur 4 tahun mencarut , saya terfikir , kalau dah umur 14 tahun apa pulak yang diorang buat ? Menakutkan bukan ? Perkataan yang pelik-pelik .. Ya Allah , saya pulak yang rasa bersalah sebab dengar diorang cakap mende tuhh ..



Sekian sahaja bebelan saya buat kali ini .. Kepada yang terasa , saya mintak maaf .. Siapa yang makan cili , dia yang terasa pedasnya .. Hah!






Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)