F ∞ Teen☆Finite

hari nie!

Aug 12, 2011 | Friday, August 12, 2011 | 0 comments



hey fancy..==' hari nie saya terlupa yang bulan ramadhan ada solat hajat setiap hari jumaat...
 hari nie laa kan??
 so...dengan telekung-telekung sekali saya lupa nak bawak... 
(tepaksa laa duduk dekat tempat orang uzur..) 
OH GOSH !!
 nasib baik tak kantoi.... huahuahua~
 kesian dekat budak-budak uzur asyik kena marah aje dengan cikgu sebab bising sangat..
 (sampai saya pun kena marah ) layannn~
 tapi padan muka kiteorang,siapa suruh bising kan-kan-kan ? 
(terasa jahat laa pulak...dahh laaa bulan puasa) : PP

lepas habis solat hajat,kiteorang masuk kelas...
belajar-belajar-belajar..!
 fiuhhh~ 
 menarik nafas kelegaan kerana sudah masuk waktu rehat. 
masa rehat kiteorang kemas-kemas kelas...
lepas rehat cuma belajar dua mase....
hari nie ramai cikgu tak masuk kelas...
banyak masa yang dibuang begitu aje... hehehe.
sebab kiteorang buangkan masa dengan perkara yang tak berfaedah...
contohnya, tidur/ berbual kosong / mengelamun / main lari-lari and pergi kelas orang lain...
semua tak berfaedah kan??
tapi yang ada tolong saya staple-staple tuhh berfaedah !
thanks yaw sebab tolong... huhu.

bila dekat sekolah..tahu-tahuu aje laaa...
memenatkan !!!
sudahh laa kena tunggu my mom ambil saya lambat..
(dari pukul 12.00 tengahari sampai pukul 1.30 petang..
penat tunggu loohhh ~ ><






Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)