F ∞ Teen☆Finite

hari ramadhan yang ke 5!

Aug 5, 2011 | Friday, August 05, 2011 | 0 comments



pejam-celik pejam-celik...
kita dahh pon puasa 5 hari..
tinggal lagi 20 lebih aje..
x sangke pulak..
Allhamdullillah....
saya belum cuti sakit ataupon cuti satu malaysia..
(cuti satu malaysia = cuti orang perempuan)

hari nie dekat sekolah macam biase aje...
biasa lahh bergembira dengan budak-budak kelas saya yang tak tahuu erti penat..
jadi kelas saya huru hara seperti biasa...
hehehe.
dapat kelas tuhh memang tension..
tapi kadang-kadang kita tak rasa kelas tuhh membebankan...
saya tetap suka kalas tuhh...
bagi saya,kalau kelas tak gila-gila saya rasa saya akan anggap saya masuk kelas lain...
hehehe.



Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)