F ∞ Teen☆Finite

kau lagi!

Aug 16, 2011 | Tuesday, August 16, 2011 | 0 comments



hari nie budak BO memang nak cari gaduh dengan saya. ade ke patot die patahkan penyodok kelas??? lepas tuhh die bawak penyapu tuhh kehulu kehilir sampai bulu nyer nak tercabut-cabut. geram betul laaa! bukan dia yang beli. dia tak tahu betapa tebalnye muka saya,nabila and sofia bawak naik motor. dia relax aje patah kan dengan hati yang senang. bahkan aje dia anak orang. kalau tak.... sudah lame kuhh tempeleng muka nya!lepas tuhh die cari pasal. ( lihat selanjutnye!)


lepas budak BO membawa penyapu ke hulu ke hilir....
saya : sudah laa! tak payah laa main penyapu tuhh lagi! dah laa tadi patahkan penyodok! ish botak nie!
faiz pun meletakkan penyapu..tapi di tepi meja nyer.( bukan nak susun balik) lepas tuhh,dia main baling-baling kerusi di pintu depan...dia ingat dia ape?? bagus sangat?? kenapa alih-alih nak cari pasal...?
saya tengok ape yang dia buat....
dengan muka dia yang 'ganas' laaa sangat..
berkataa....

BO  : ya alahh! kaw ingat kaw perempuan,kaw nak tunjuk baik laaa...ish budak ni ! nasib baik kaw perempuan..kalau tak....dah lame aq belasah kaw cukup-cukup!!!
saya : kaw ingat akuhh takot dengan kaw sebab kaw lelaki...mampus laaas kaw! tak payah nak tunjuk berani sangat laaaa!

 you know me..saya pantang dicabar....
so..,saya pon baling kerusi dekat die..
dia baling lagi sekali....
lepas tuhhh,muncul sofia....

sofia : kaw apesal nak cari pasal dengan kawan aku??
BO  : abes tuhhh,kaw nak cari gaduh??!!
sofia : jom laaa!
saya : sudah laaa sofia ! tak payah layan budak tuhhh...

saya pun tarik sofia pergi belakang....
kesian saya tengok sofiaa sebab saya..
dia yang kena....
maafkan DAKUUU!!!       


p/s: siapa-siapa yang ada classmate macam nie....berjaga-jaga oke??? cau dulu ~



Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)