F ∞ Teen☆Finite

kisah blog !

Aug 19, 2011 | Friday, August 19, 2011 | 0 comments



hey fancy ! hari nie saya baru tukar url blog ! url blog saya macam budak-budak~ hahaha. tak tahuu nak tukar apa. bosan maaa dengan domokun. nak cari benda lain pulak. hahaha. entah apa mimpi saya nak tukar url blog. header blog pon saya tukar sekali..nie daa termasuk kali ke berapa.. hahaha.

saya tahu mesti ada yang kutuk-kutuk header baru saya kat atas ni....well...biasa la tuhhh mulut manusia...seriously saya mengaku yang saya tak ada bakat sebenarnya bab-bab design dengan penuh kreativiti nie. tapi at least saya belajar dan aku cuba buat. biasa laaaa ada try and error. Macam dalam programming jugak. kadang-kadang ada error dekat sesuatu code tuh. dari situ kita akan dapat detect dan cuba memperbaiki code tu sampai la kita boleh run tanpa berlaku sebarang masalah. :)

apapun saya tak kisah apa pendapat dan komen yang saya terima nanti. terima dengan senyuman je. hehe...tapi saya memang nak tergelak jap tadi bila tambah ayat 'Versi Bikin Cair Punya Senyum' tuhh...entah laaa...kalau ikutkan saya kadang-kadang payah jugak nak senyum. nak-nak lagi kalau yang baru pertama kali jumpa saya. memang akan nampak muka saya macam serius. hehe.. :)

terpulang apa kata orang. yang penting senyum tu dapat menenangkan jiwa seseorang. senyum kan satu sedekah. (^__^)

Nota:

1. header baru kat atas ni dalam tempoh percubaan. tengok la kalau ada masa saya edit bagi cantik sikit. Ada komen? :P


JANGAN LUPE ! URL DAAA TUKAR : 
http://bitencookies.blogspot.com/


Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)