F ∞ Teen☆Finite

lapar!!

Aug 6, 2011 | Saturday, August 06, 2011 | 0 comments



hari nie saya rase lapar sangattt!!
tak tahuu lahh kenape....
mungkin sebab semalam saya muntah and pagi tadi saya sakit perut...
hmmmm....
saya sakit balik lahhh....
macammana nak buat nie????
susahh kalau asyik ponteng sekolah...
dahh lahh pelajaran makin susahh...

saya rimas hidup macamni.....
rase nak nangis pon ade kadang-kadang....
saya tak kesah ade penyakit....
tapi...
penyakit nie menyakitkan......
kenapa tak ade penyakit yang tak sakit???

ade tak jenis penyakit yang tak sakit????
kalau ade......
BAGI TAHUU SAYA!!! ^^
and kalau awak tahuu macamne nak pulihkan penyakit..
(gastrik)..
bagi tahuuuu oke??

p/s: help me!! T______T



Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)