F ∞ Teen☆Finite

shawl ~

Aug 21, 2011 | Sunday, August 21, 2011 | 0 comments



nanti bila raya Aidiladha...



saya sengaja pakai shawl.Tak penah-penah nak pakai shawl tetiba jadi gila nak pakai shawl.Bukan apa,it look nice oke? Anyway,it looked simple too. Heheh, ayat English tunggang terbalik. Takpe , saya cakap dari salah tuhh kita belajar,kan-kan-kan? Bior laaa.So, try la shawl kakak saya. *terpaksa pinjam coz nak try. Time nie  memang tak leh blah.Punyelah lama gila kakak nak pakai shawl tuh. Well, sila jangan gelak. Kang saya sepak baru tau.Budak baru nak blajar. Sesuai laaa dengan diri saya, budak sekolah.Pagi tuh menggelabah bukak internet. Paling senang youtube. Yelah, sape nak mengajar saya kan?? Jadi pada youtube lah saya mengharap. Time tuh kat umah seorang aje. Tu yang bukak tuh. Lepas tuhh selepas dikaji selidik tambah tolak darab bahagi peratus sume, hasilnya menjadi.


Tadi masa blogwalk terjumpa blog yang buat tutorial pakai selendang nie..sgt menarik untuk dikongsi rasanya..

Saya start berkecimpung (wah perkataan!) dlm arena selendang nie start 2010..maklumlaaa baru pandai pakai selendang..tuh pun belajar lilit kat youtube..test punya test..belasah aje lah..

Untuk korang-korang yg nak ngetest pakai selendang nie..sila ikut tutorial ni yer..

kredit :http://shawls2u.blogspot.com


Bahagian depan selendang ni biasanya bergantung kepada saiz bidang selendang tuhh dan saiz bahu si pemakai..kalau macam saya result dia tak laaa  secun awek kat atas tu :D

Tapi best lah pakai selendang ni..nak gosok pun cepat dan senang di pakai ^_^

Saya & Selendangku ;)











Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)