F ∞ Teen☆Finite

selamat hari raya dan hari merdeka~

Aug 29, 2011 | Monday, August 29, 2011 | 0 comments


 wth ~


hey fancy ~.~ hari nie saya nak saya nak mengucpkan 'SELAMAT HARI RAYA' and 'SELAMAT HARI MERDEKA' !! tak sangka kan cepatnya hari raya kali nie.... Malaysia pon dah merdeka kali yang ke 54.. cepat masa berlalu.... hari nie pon saya baru nak cat rumah,nak buat kuih raya and lain-lain lagi lah! 

semakin nak dekat raya,semakin berdebar pulak.. nak tahuu sebab ape? sebab dah nak dekat periksa SDKA....!! ohhh tidakkk!!! (rasa aje gemuruh,tapi buat selenge jugak.. hehe.) 

saya mahu mintak maaf kepada sesiapa yan saya pernah sakitkan hati atau tersinggung tanpa terperasan...saya mintak maaf sangat-sangat..ampunkan laa saya jika saya ada buat perkara yang tidak bik kepada awak semua...

P/S: (kepada shahril,sofia,nabila and soleha) saya mintak maaf kalau ada salah dan silap harap diampun kan dari hujung rambut hingga hujung kaki..


Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)