F ∞ Teen☆Finite

cuti minggu ni~

Sep 11, 2011 | Sunday, September 11, 2011 | 0 comments


 cuti~


setelah hampir 1 hari setengah saya bercuti..akhirnya kena pergi sekolah balik untuk nelajar untuk perikse akhir tahun pulak..pejam celik-pejam cerik sudah tinggal berapa bulan nak tahun depan ..sebagai pelajar junior banyak la keje yang kena buat..temasuk membuat tesis..adoi pening saya dibuatnya untuk memikirkan tajuk yang sesuai..




selama cuti  1 hari setengah ni keje saya macam biasa je..tiap2 hari buat keje yang sama dan mungkin berulang-ulang kot..hehehe..lama-lama sudah menjadi rutin..makan tido je yang pandai..tp time saya boring tahap gaban aku akan layan juga game Angry Bird 2 kalau bukan laptop kat ipad..boleh dikatakan setiap cuti minggu saya  main sampai level pun da sama kat kedua-dua tu..yelah..tapi saya tak boleh main setiap masa sebab kalau main terus-menerus alamak laptop saya jadi bahan tomahan dan makian la..sebab tak dapat pass level 2..kesian kat laptop saya..hihihi..



main sampai krem jari

gores cermin 2 sampai calar


Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)