F ∞ Teen☆Finite

i'm bored !

Sep 29, 2011 | Thursday, September 29, 2011 | 0 comments


 very!!


hyep~ hari nie saya tak datang sekolah because my tummy hurt.. >.< lepas pergi klinik and makan ubat. sangat la boring,so.. saya dapat satu idea yang agak best iaitu... capture pics!!!! then,masa amik gambar,saya main tukar-tukar baju,selendang and posisi. hehe. amik gambar sorang-sorang! best la jugak. ahakss ~ jom tengok ^>^


udara busuk di dalam bilik!! hehe.

hurmm~ bosan nyer...


peace ~!!!

senyum sajerrr... (:

aummmm!!!! hehe.(garang tak serupa garang)
nie bukan semua gambar yang saya dah captured. ade banyak lagi tapi malu nak tunjuk dekat sini.. huhu. oklaa,setakat nie saja post saya kali ni. assalamualaikum!

Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)