F ∞ Teen☆Finite

INFINITE KUH!

Sep 3, 2011 | Saturday, September 03, 2011 | 0 comments


 hye fancy =='


How are you doin? Wah, lama jugak saya tak update, sokay lah. Malas buat intro panjang-panjang. Hehe. Okay. Hari ni, err, actually semalam sebab dah past 12 o'clock, merupakan hari jadi si comel saya yang ke-20. He's Lee Sungyeol. Heeee ^^


Awak, happy birthday ye awak? Have a blast. Buat baik tau dengan Hoya and L saya. Awak pun saya punya. Hehehe. Okay, jangan bash aku. Aku nak berangan kadang-kadang je pun. Dekat blog je boleh. Dekat luar, memang haremmm lah saya nak berangan. Hehe.


Dalam Infinite, saya jujur. Orang first yang aku suka, Lee Sungyeol. Tapi, aku terjatuh hati dengan kejantanan Hoya, and kecomelan L. Tapi Sungyeol still ada dalam hati. Mekar. Hehe.Saya takkan sekali-kali tukar Sungyeol dengan orang lain dah. Dia comel and tinggi. Err, dan saya pendek.







########

Hmm, by the way, saya nak minta maaf banyak-banyak kepada orang yang sangat berhati mulia datang jengah blog usang ni, and shout dekat kotak sebelah kanan kita ni. saya tak ada masa nak shout balik and nak visit balik blog korang. Memang tak ada masa. Sedih saya 


Malam ni memang saya cadang nak hit balik. Tapi saya lupa dah setakat mana yang aku dah pergi visit. Nanti saya usahakan jugak sampai saya dapat visit semua blog yang dah datang sini. My mistake, kerja tangguh-tangguh. I'm really sorry. Teruskan visit blog saya. Saya tak sombong. Cuma tak ada masa. :)


Anyway, Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin aku ucapkan untuk makhluk-makhluk yang kenal saya. Yang tak kenal, kalau nak jugak, haaa hambekk hambekkkk.
p/s : terasa gatal tangan nak edit blog tapi nantilah.
Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)