F ∞ Teen☆Finite

kawan dengan BUKU!!

Sep 12, 2011 | Monday, September 12, 2011 | 0 comments



PMR - 22 hari lagi

Malas nak buat countdown PMR. Tapi tahu-tahu aje lah, PMR sudah semakin hampir. Bak kata cikgu, "kurangkan main, kurangkan facebook-facebook, kurangkan twitter-twitter.. blablabla"

As for me, facebook dan twitter bukanlah menjadi masalah untuk fokus kepada pelajaran. Yang menjadi masalahnya bila kita selalu dilanda sifat MALAS. Kita nak belajar, tapi malas. Kita nak buat homework, tapi malas. Kita nak ulangkaji, tapi malas. Akhirnya, buku dicampak entah ke mana..

Tapi sekarang, tidak lagiii~ budak PMR mesti  mula sedar bahawa awak semua perlu fokus kepada pelajaran.  Awak semua kena jadi semakin bersemangat nak dengar celoteh cikgu and jadi semakin fokus dalam kelas. Matlamat saya hanya satu, straight A's PMR untuk awak ! (terutama si aiman,shahril and fadzlizan!!).


Yang gila-gila korea kena berusaha lupakan Korea-korea, drama-drama TV, hiburan-hiburan gossip sensasi artis terkini, dan banyak lagi perkara yang tak berpaedah tuh! Harus kurang bersosial. Jangan asyik nak join kawan-kawan bergossip. Tapi kadang-kadang join boleh jugak, sebab rasa kesunyian. #tahpape

Dan lagi satu.. Kurang kan laahh bermesra..kalau bercinta boleh tapi tidak boleh sehingga lupa tenteng PMR..
 relax je. Relax ar derr~ Yang penting dapat fokus untuk PMR, sudah lerr. Tengah bersemangat nak sokong nih!

Marilah berkawan dengan buku. Majulah PMR untuk negara!
Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)