F ∞ Teen☆Finite

tudung vs not tudung~

Sep 11, 2011 | Sunday, September 11, 2011 | 0 comments


 tudung?

5 hari tinggalkan blog, rasa macam rindu sangat..rasa macam gelisah sangat..rasa macam tak senang duduk je..termenung sana..termenung sini....erk! geli jerk~
Haihhhhhh lahh blog..awak mandremkan saya ke ape ni. ahaks$! 

AWAS! Saya cakap siap-siap eh. Entry kali ni sangat pendek dan simple tau ! 
Tak tipu. huhu. Tapi adalah isinya kann.. Ermm..kadang-kadang kan weyh, saya harap sangat, yang blog saya ni bukanlah hanya bercerita tentang peribadi atau cerita bab-bab makanan aje. haha. Yang lebih saya harapkan ialah blog saya ni boleh berikan sedikit "input" yang berguna. So, kali ni, saya nak share kan sesuatu lah yang agak interesting. Saya jumpa benda alah ni dekat facebook tau. Saya tak berapa sure sangat daripada blog mana Saya pernah nampak pic print screen ni, tapi apa-apa pun, saya minta kebenaran ok untuk gunakan picture ni :) Sekadar perkongsian bersama dan kebaikan masing-masing.


Bertudung VS Tidak Bertudung
Saya rasa, ramai dah yang pernah baca ni. Tapi, nak jugaklah saya share kan :) 




:) :) Yang tak leh blahnya, saya tersenyum bila tengok yang "tukang-tukang like" tu. huhehhe.



p/s : tidak ada kena mengena antara yang hidup atau pon yang telah tiada. Sekadar perkongsian dan tidak menghina mana-mana pihak.


Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)