F ∞ Teen☆Finite

going outt~.

Oct 1, 2011 | Saturday, October 01, 2011 | 0 comments


 like~


hyep peeps~ masa hari jumaat hari tu,me with soleha and nabiela going out makan-makan!! so best lorrhh!! tapi yang tak best nyer iaitu KENA BELANJA!! pokai sudah >.<(belanje aiskrim je pon. haha.) oke laaa,tak lah mahal sangat. but it really a good day lah katekan. sangat sorry sebab tak dapat nak edit(tak ade mase) >.<

this my pics with soleha and nabila. check it out yup??

senyum tak perlu kata apa-apa.


OMG! my head teleng? 


come2! let's mogooooo!!!



cuba teka me and nabila see what up there?



amik gambar dengan mr. tiang lampu!


gangster jalanan~ haha. XD


minum airrrr!!


me amik gambar dengan mrs.tree and soleha.


why nabila looked very tall? haha.


amik gambar dengan anak puan parit. :P


love u mr. tiang lampu !! muahhh! ahakks~

Older Post -- Newer Post

Teen★Finite
About LINKY Stuff ENTRY

Hello , anyonghaseyo . My name Arina . Im 4teen years young . Want to know me closely? follow me :)